Sammanfattning

Så var snart denna dagen också över då..
 
Var ju iväg med mami på ett ärende tidigare idag. Det gick dock inte som planerat.. Men troligen mår väl någon annan mer dåligt över det än vi. Hahaha!
Efter det åkte vi till Kjells firma och ställde bilen och så gick vi och köpte sushi som vi sen satte oss på firman och käkade. Mums!!
 
Kjell hade fortfarande kvar en teckning som jag målade när jag var liten.
Sött va?! ;)
 
Därefter åkte vi hem till mamma och hämtade hennes hundar och sen släppte hon av mej hemma. :)
 
Lille Tärje
 
Och lille Gizzen
 
..och så Alfen
 
Sen kom Lina förbi med macarons också!
Underbara Lina, vad gott det är!
 
Kolla in brudens blogg!
Vilka tårtor hon gör!! Helt makalöst asså!! :)
 
Nu kommer min familj hem vilken minut som helst! :)
Ska bli gott att pussa lite på lilleman efter två dagar utan honom!
 
Så va fan, hej me er!
 
Lina
2012-07-23 @ 19:06:22
URL: http://www.mycakes.devote.se

hoppas de var goda.. fan va fort 1,5 timme går!
härlig pr jag får här;)

Svar: Självklart! ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0