Regn, höst? och ironi..

 
Asså för ända in i .. vad det har regnat idag!!
Helt sjukt! Vart kommer allt ifrån liksom..?
Hoppas Freddan haft skoj på Liseberg idag. Hahaha! Pratade en snabb med honom förut och då skulle dom se om dom kunde åka Balder. Typ fem min senare tittade jag ut, och då såg jag knappt mellan dropparna. ;)
 
*
 
Sen undrar jag..är hösten på G redan eller? ;)
 
Man ser kanske inte så bra på bilden, men den är ett gäng gula blad bland alla dom andra gröna. ;)
 
*
 
En killkompis till mej hade tidigare ikväll lagt ut en för jävla rolig bild på Facebook. Enligt mej i alla fall. Han hade la fått en och annan kommentar om att detta var uselt typ. Men vad fan, kom igen.. Det är väl bara någon som försökt lätta lite på den brutalt dystra händelsen.
Plus att det säkert blev en smula lustigare bara för att jag nu ändå hade drömt om fanskapet inatt. ;)
 
 
Ja jag tyckte faktiskt att detta var lite lustigt. ;)
 
----------
 
Just det ja, jag tror jag glömt berätta om min nya klocka, som jag köpte för typ en månad sen och idag äntligen fick tummen ur att ställa in så den passade på armen. ;) Den har alltså hittills bara legat jätte förstor på en bänk. Illa faktiskt. Hehehe.
 
Men visst är den fin!
 
Nu ska jag nog slänga på en film och sen är det bara att hoppas på att mannen kommer hem snart så jag kan få min Lisebergsnapp. ;)
Äh, hej me er!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0