Mina Sniglar!

 Igår lämnade vi ju Thea hos mommo och Tonni hos farmor och farfar. 
Första gången Tonni är ensam där uppe på det sättet. :)
 
 
Thea och mommo hade tagit spårvagnen in till stan igår eftermiddag, käkat sushi, gått runt lite och ätit glass. 
Gottegrisar! :)
Och nu är dom uppe i skogen med alla hundar och busar. Picknick hade dom med sej också. :)
 
Och min lille son som skulle komma hem till sin bästa mamma idag skulle helt plötsligt stanna hos farmor och farfar ända tills i morgon.. Buhu! ;) Hahahaha! 
 
 
Nädå det ska faktiskt bli riktigt mysigt att bara vara Thea, Fredrik och jag ikväll. När hände det senast..?! Kan nog inte komma på en ända gång sen lilleman föddes.. 
Så ikväll får vi allt ta och lyxa till det lite extra helt enkelt. :)
 
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska jag gå ner och hämta ut mitt paket som kom i fredags. :)
 
Så hej så länge! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0