Lördag 21e Juli

 
 Nämen go'morron gott folk!
 
Idag är det lördag, för den som nu inte redan visste det. ;)
Och precis som jag skrev igår kväll så är denna lördag om några timmar en barnledig lördag. 
Tjoho vad gött det ska bli! :)
Nu kan vi snart räkna gångerna på två händer, som vi varit barnlediga tillsammans på mer än fyra år jag och min kära make.  
 
Sen ska det bli gött att knata bort till Christian sen. 
Han hade ju gjort så fint och mysigt sist! :)
Och ikväll blir jag tydligen inte ensam tjej heller. Hahaha.
Inte för att sånt stör mej det minsta.. Kommer oftast bäst överens med grabbar ändå. Men än och annan dam går väl bra ibland. ;)
Och ikväll är jag ju bekant med en av damerna som ska komma. Dock skar det sej lite sist vi sågs, men det var ju egentligen inte så mycket som hade med mej att göra, och vem orkar gå omkring och sura för småsaker och än mindre när man typ inte ens känner varandra. ;)
 
Nä det blir nog bra den här tror jag. 
 
Och idag ska det bli kanonfint väder säger dom som vet och kan. :)
Inte mej emot. :)
 
Men nu är det väl dags att kila upp och få i oss lite frukost.
Hej sålänge!
 
mysan
2012-07-21 @ 13:57:58
URL: http://myedenvad.blogg.se

Det är dagligen människor som mår dåligt, de kanske är du? de kanske är andra som behöver den hjälpen! Hjälp mig att nå till dom människorna! Vill du prata med mig så skriv för jag vill gärna hjälpa Stor kram! <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0