Kanon dag!

Här ligger jag på soffan och inväntar Bea och Alicia.
 
Vi drog till Allum, glodde i butiker, hängde på torget ;) och sen kom min kära mor och åt sushi med oss. :) Mums vad jävla gott det är asså!
Sen slog vi ihjäl en stund till i butikerna..
 
Köttbulle eller? ;)
 
Sötprinsessan!
 
SushiBea! ;)
 
Bea fick mej tillslut ändå. ;)
 
Godingen igen!
 
Sen åkte vi och hämtade Tonni på dagis!
 
Och just nu sitter Tonni (och jag..) och kollar på Alvin och gänget 3 för ovanlighetens skull.. ;)
Snart dags att börja tänka på det där med mat, även om jag fan fortfarande är proppmätt.. Men det är nog inte min killar bara för det. ;)
Och min dotter som jag skulle fått hem idag skulle tydligen stanna lite till nu helt plötsligt. Men så länge hon har det mysig så är det väl okej. :)
 
Nä nu räcker det för denna gången.
Hejhej!
 
mami
2012-07-06 @ 10:31:53

Glömde tacka för trevligt sälskap o god lunch..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0