Dagen

Här har ju fan inte orden duggat tätt idag i alla fall. ;)
Skärpning!
 
 
Ja Kolle var ju här idag och fixade sina naglar.
 
Nickan/Kolle!
 
Hon var lite varm när hon kom hit så hon bestämde sej för att sitta i endast BH och trosor. ;)
Hur många har den möjligheter liksom..? Hahaha!
 
Trist nog så gör ju inte bilden riktigt rättvisa av hur fina
naglarna faktiskt blev..trots att jag var så skeptisk. ;)
 
Lite solig bild.
 
 
När Nicole hade åkt gick jag ner till pizzan på toget och köpte mej en go sallad.
Tanken var att jag skulle köpa maten och gå hem, men fasnade med ägaren. Hahaha! Det går ju så bra när två kackelhönor stöter ihop. Så ja, det blev ju helt enkelt så att han satte in sin bror på jobb och så satt vi och tjötade. :)
 
När jag var på väg hem och gick förbi ica så stod grannens hund på utsidan, så jag knöt loss honom och satte mej på bänken och väntade på att Lisa och My skulle komma ut. Sen dess har jag hängt med Lisafisa.
Snart är det ju dags att göra om hennes naglar också så vi tänkte att det kanske var lika bra att välja ut en färg redan nu. ;)
 
Här är en del av det jag har. ;)
 
Hon fastnade för någon av dessa
 
 
Nä nu är det dags att lägga mina små sniglar, så tack och hej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0