Bilder från gårdagen!

Här ska ni få se vilken underbar dag vi hade igår!
 
Kusinkram
 
Något intressant?
 
Tjohooooo!
 
Jag och Alicia!
 
Lilla Åke
 
Bus!
 
Vattenkriget är igång! ;)
 
Sen kom Stefan ut med värsta vattenpistolen till Tonni! ;)
(..och det slutade med att jag dränkte alla med vattenslangen!! Mohahaha!)
 
Mina små sniglar!
 
Dom farliga grabbarna!
 
 
Bea kan konsten att skämma bort sina bebisar ;)
 
Min lilla goding!
 
PussPuss <3
 
Det är ju tur att mannen inte är rökare ;)
 
Idag äter jag glass själv för första gången, för min moster krusar inte mej. ;)
 
SPRING!
 
Första doppet i år! ;)
 
Fina kusinerna! <3
 
Det lilla tandsöttet!!
 
Sen somnade hon gott hos sin moster! <3
 
 
Hejdå-kärlek
 
Vi bestämmer att vi ska ses snart igen!! :)
 
Vilken kanondag det blev!
Så det får vi allt ta och göra om snart ígen!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0