Bajs!

Det syns ju att jag inte varit ute på balkongen på en vecka.. Skatorna har däremot passat på att hänga här istället. Gah vad jävla äckliga dom är!!

Men nu någon dags ska det sättas upp nät där dom asen brukar sitta. Mohahaha!

 

 

Nu har grabbarna åkt och jag har dammsugit och dammat. :)

Thea som sov ända till 09:31 leker för fullt med sina + mina gamla Barbie. Det är saker över allt i hennes rum! ;)

Jag har massa Barbie och Barbiesaker kvar nere i källaren, och min tanke var att jag skulle ta upp allt till Thea häromdagen, men så gick Fredrik ner själv för att hämta buren och då fick han bara med sen tre små påsar. Och det får nog räcka ett tag vill jag lova. Hahahaha.

Ungen hinner ju nätt och jämt leka med det hon har just nu. ;)

 

Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen om en stund, men först ska jag njuta lite av att bara sitta i lugn och ro. ;)

Vette fan om jag orkar göra om naglarna idag asså.. Just nu känns det inte så i alla fall..

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0