2012-07-17

Ja go'morron gubbar!
Sövit gött eller?
-Jo för fan, det har man la. Riktigt gött till och mä. 
;)
God morgon på Göteborgska helt enkelt!
 
Nu är man vaken i alla fall. 
Ska ta mej något snabbt att käka och sen är det ju bara att sätta sej med naglarna..
Det är faktiskt sjukt tråkigt att göra sina egna naglar vill jag lova. :-/
Men det är ju svårt att låta någon annan göra dom också. Ingen är ju lika bra som jag. ;)
 
 
Saknar mina spetsiga.. Men det går ju inte att ha leggins med såna nails.
Under en helg hade jag stuckit hål på tre par.. :(
Hahaha! 
Elin
2012-07-17 @ 12:07:51
URL: http://elinsophia.webblogg.se

Fin blogg! ♥ Besök gärna min och släng gärna in en fin kommentar!
Ha en bra dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0