"Vakverktyg"

Svårt att vakna idag igen. :(
Fast igår gick jag ju faktiskt och la mej lite sent. ;)
Bloggen är ett kanon verktyg för att vakna. ;)
Det är därför det oftast finns inlägg från morgonen. Hehe!

När vi kom hem från dopet igår var vi helt slut allihopa. ;)
Så vi mer eller mindre la oss på soffan och dog till en film.
Vid sex tiden fick jag ett mess av min fina Lina som var sugen på the och sällskap.

Så jag slängde på mej kläder och drog på mej ett ansikte igen och sen tog jag bussen till min sköna! :)

Det blev en riktigt mysig kväll, massa the, popcorn, chips, pingvinstänger och prat. :)

Jag har alltid så mysigt och kul med min lilla Lina, men ändå låter vi det alltid gå så jävla lång tid emellan det vi ses. :(
Men det är väl så när man är vuxen.
(Jag säger ju det, vill inte vara vuxen)

Men men, så länge man hittar varandra så är det väl "lugnt". ;)

Vissa människor glömmer man ju lite med tiden.
Eller man glömmer dom väl inte egentligen men dom försvinner liksom ur ens tankar.
Det är först när någon kanske nämner ett namn som man kommer på att -oj den har jag inte ens tänkte på på flera år..
Men bara man nämner namnet så finns allt där inne i huvudet att plocka fram. :-/

Det var just vad som hände igår när jag och Lina pratade.
Så sjukt mysko!
Någon jag känt så länge och relativt väl har jag glömt bort.
Eller nä, det hade jag ju inte då när vi började prata om den personen, men h*n var glömd på så sätt att jag var tvungen att höra namnet för att kunna plocka fram den.
Undra om den glömt mej också..?

Jag kan ibland bara börja tänka på någon ifrån tex min gamla klass i lågstadiet..
Asså man kommer bara snabbt på någon, tänker -undra vad h*n gör idag.. sen undrar man i nästa sekund om jag någonsin dyker upp i deras tankar bara som hastigast någongång. :-/
Det är lite spännande ändå.
Och som sagt, den som jag inte tänkt på på flera år nu, tänker den på mej eller är jag också glömd..?!

Inte för att det spelar någon roll.
H*n är ju antagligen glömd av en anledning.
Men ändå..

Äh, nog om detta.
Nu är det dags för frukost!
Bilder från dopet kommer sen. :)

Hej på er!

 

mami
2012-01-29 @ 09:40:04

Jasså du, jag har väl skrivit att man inte e vuxen förs man e 60 år, tur för mig att jag får va lite barnslig några år till




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0