Tyst!

Nä här var inte mycket sagt idag. ;)
Och inte lär det bli mycket mer heller.

Är helt slut idag :(
Värken är kvar, lång dag i skolan och segdragen jävla dag överlag..
Eller asså, jag slutade ju halv tolv, så lång och lång kanske man inte skulle kalla skoldagen egentligen..
Men allt är ju relativt. ;)
Skoldagen var "lång" ändå eftersom jag började klockan åtta med en engelskalektion, och den pågick fan ända till halv tolv.. Det är rätt intensivt.. :-/
Enligt min mening i alla fall.

Läxor har jag fortfarande som inte är ens halvklara och dom ska vara "inne" imon.
Underbart detta..

Thea har varit lite nere idag..
Och vid middagen blev hon plötsligt jätte ledsen och sa att hon saknade sin farmor. :-/
Jätte ledsen blev hon, så hon fick ringa sin farmor och dom bestämde att dom skulle ses snart. :)

Lönedag idag också då ja.. Spännande.
"Finns det inkomster så finns det utgifter." ;)
Räkningarna betalda och storhandlingen avklarad.
-Vuxenpoäng- ;)

Haha. Ja så kan man ju också se det.

Nä dags att försöka sej på det där med plugget igen. Pust.
Vart tog livet vägen..?!

Tack och hej! :)

mommo
2012-01-26 @ 09:30:06

Lilla Thea då, snart kommer mommo också på besök ju puss..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0