Snöbilder

Var nog lite väl negativ i förra inlägget.. ;)
För det har minsann lagt sej ganska bra. I alla fall än så länge.. och snöar gör det fortfarande.
Nu är det bara att hålla tummarna för att snön stannar ett tag. Men vem vågar hoppas..?
Det hade ju varit lite kul om man kunde dra barnen i pulka i morgon till dagis. ;)

Med tanke på att man inte vet hur länge skiten ligger så var det ju bara att skynda sej ut med trollen förut. ;)
Återigen fick man "slänga" värken i doldatankefilen så länge.. GAH!
Så nu blir det några minuters vila innan det är dags att börja med maten, och sen kommer ju Angie.

I morgon kommer pappa också om allt blir som sagt, och då ska
jag äntligen få kalops.
Det har jag varit sugen på i flera år!!
Så det ska bli smaskens. ;)

Här kommer lite bilder på mina snösniglar

Ibland är dom minsann det finaste <3



Min lilla mysSessi

Mina lilla gosse!


Sen ville Thea att jag skulle ta ett kort på hennes favoritleksak också.
Så här kommer hennes Ponny som hon har döpt till Melissa.
Fast djuret skulle visst ha ett efternamn också, det var lite klurigare att komma på.. Fast hon är ju en enhörning, vilket ju faktiskt är ett horn.
Så det blev Melissa Horn ;)

Melissa Horn är adopterad från Mc Donalds. ;)
Thea har ibland tur som har en Gudmor som jobbar där. Hehe.

Nää, nu går det inte att sitta här mer..
Hej hej!
mams
2012-01-09 @ 16:58:57

Här låter det som blandat med regn, puss gullungar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0