Sitt!

Nu sitter jag äntligen i min soffa.
Oj vad den har saknat mej.. Det känner ju jag det.

Skoldagen avklarad och barnen är hämtade.
Vi tog oss en liten paus och käkar lite skorpa när vi kom hem.
Och min energi bara försvann när röva placerades i soffan.

Kallt är det också!
Det blåser typ storm genom vardagsrumsfönsterna här.
Alltså, det drar inte lite, det blåser!
Och partillebos svar är att det alltid har varit så..
Jaha, det gör inte direkt min nackspärr bättre eller min frossa mindre. :-/
Gah!

Brr!
Nä, det går fan inte att sitta här, men jag är för seg för att orka resa mej..
Men maten ska ju lagas, barnen duschas och sen har man tydligen läxor.. :-/
Än en gång, GAH!

Tråkigt att inte få hem mannen idag..
Inte på flera dagar..
Nu dog liksom energin ännu lite till.
Jag som är så sällskapssjuk också. :(
Men det är väl bara att sätta fart.

Hej hej!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0