Regn igen.

För det regnar här i götet igen.. (med Carola inlevelse)

Ytligare en skoldag avklarad!
Och det var två låååånga engelska lektioner på rad.
Trodde aldrig att jag skulle palla det.
Men det gick över förväntan.

Det är väl som jag skrivit tidigare, jag kan förmodligen mer än vad jag tror. ;)

Barnen hade haft en bra dag på dagis idag, och Thea som snart ska byta avdelning var helt lyrisk när hon skulle berätta att hon hade varit inne på nya avdelningen och hälsat på idag. :)
Hon längtar!
Lilla sötkorven. :)

Nu sitter vi och kollar på bumbibjörnarna.
Barnen har inte sagt ett ord sen det började. Man kan säga att dom älskar det programmet.
Det är nog något man får införskaffa till dom små sniglarna. ;)

Middagen och disken är avklarad.
Nu inväntas mommo.
Lite mys och semla såhär på lillördags kvällen. Inte helt fel. :)

Dags att sätta på lite tevatten så det är klart när tant kommer.
Ha en skön kväll gott folk.

 

Tant
2012-01-19 @ 10:28:33

På en MTB i skogen ha ha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0