Ligger..

Då visar klockan 22:08 och här ligger jag, i sängen..
Helt sjukt. Haha!
Fast jag lär ju inte kunna somna än på ett tag känns det som. Gah!

Jag är liksom människan som brukar ha svårt att somna fast klockan är både två, tre och fyra på nätterna. ;)
Men med lite medicinskhjälp så ska nog detta funka ganska bra ska vi se..

Känner mej lite nördig.. Man vet liksom inte om man ska ha med sej något eller ej.
Jag vet inte helt vart jag ska gå.. vet ingenting typ.
Så jag packade ner en penna och en anteckningsbok i min dataväska samt laptopen. ;)
Nördvarning utfärdas, känner la jag!
Men vad ska man göra.. Haha!

Nä dags att göra ett insomningsförsök.
Nattinatt!

 

mami
2012-01-16 @ 09:29:56

Det kommer att gå bra...Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0