Fortfarande ont..

Så jävla ont i min kropp idag.
På olika sätt till och med. :-/
Ryggen gör ont som vanligt, annan vardaglig värk såklart, ont i alla mina leder.. men även lite ömt i bröstet idag.
(inte bröst som pattarna nu asså)

Åh, jävla gnäll..!
Hatar att gny och ynkla mej. Men vad ska man göra.
På torsdag ska jag besöka farbror doktorn ändå. ;)
Eller i detta fallet, tant doktorn. :-/

Avskyr verkligen kvinnliga läkare.
Man kan ju lätt tro att det borde vara tvärt om. Men icke..!
Kvinnliga läkare är typ 9 av 10 gånger jävligt arroganta, nedvärderande och hånfulla.
Och jag är tyvärr inte riktigt den som tar sånt..
Nej döh, nej döh.. lite mer om mej själv vet jag än att låta brudjävlarna tro sej i min närvaro..

För visst är det väl fan en typisk jävla kvinnlig läggning över lag..?
Bitchiga småslynor hela högen..

Ja jag är själv tjej, och det kanske är just därför jag kan med att säga som jag gör.
Jag vet hur jag själv är, och jag vet hur brudar fungerar.
Ofta en väldigt motbjudande syn.
Billig, naiv, svekfull, egoistisk, girig, manipulativ..
Ja ofta en rätt bra bild av brudar.
Stämmer nog också in 9 av 10 gånger.
Om inte annat kan minst hälften av dom 6 alternativen ställas på de som inte är allt det där. :-/
Ofta skäms man för att vara brud själv när man är bland flera brudar samtidigt.
Allra helst på fester/krogen..
Huga..

Idag kan man känna lite,
Vad hände med personen?
Vad hände med vännen?
Äh, kan du inte göra något åt saken, låt inte saken göra något av dej heller..

Tja, kan nog funka..
Nä nu måste jag plugga vidare så jag blir något smartare, och får tillbaka min mobil..
Har satt mobilförbud på mej själv under tiden jag ska plugga. Rätt skönt. :)
Men datorn..?! Hum.. Den kan jag ju inte sätta förbud på när jag ska plugga ju. ;)
Hejsvejs!

 

mami
2012-01-25 @ 09:32:42

Det går jättebra att vara utan mobil, det är till och me skönt, den skapar lite mycket stress, men när man väl kommit på det brukar det lösa sig av sig självt. Kram ha det bra i skolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0