..

Jag är vaken!

Vaknade runt halv sex och var jätte pigg.
Gjorde dock misstaget att somna om i en timme, för att jag "fick" det.
Men vad händer..? Jo man är ju mer död än levande nästa gång man vaknar.
Att man aldrig lär sej..!

Nu är mannen borta och Tonni njuter av att vräka ut sej över hela pappas säng. ;)
Att den lille snigeln kan ta så mycket plats..
Det är ju som lille Tilly. (Majsans hund)
Tilly är en liten nakenhund/pudel, dvs inte så stor.. Men jodå, den hunden tar upp mer plats än en hel karl i sängen. ;)

Men det är rätt charmigt ändå. ;)

Nu är det dags att gå upp och göra mej i ordning så jag kommer iväg med mina små sniglar till dagis och mej själv till skolan.
Herre jisses vad duktig jag är! *Klapp klapp* ;)

Idag väntar som jag skrev igår, en låång dag. Det blir nog en hel del stress och inte så mycket bloggande.
Eller så blir det det.. Det beror på om det blir allt för stressigt, för då fungerar jag ju oskönt nog så att jag inte pallar mer och tycker att jag ska unna mej något för att komma tillbaka på banan.
Ja det vet vi ju hur det brukar gå. ;)

Ha en bra dag allesammans!

mami
2012-01-30 @ 09:42:12

Ha en bra dag vi ses sen tar med den Tasmanska Djävulen,,,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0