En stund för mej själv..

Jag skrev ett inlägg härom dagen om att min man inte riktigt är som alla andra..
Lyssna på detta då.

Ska bara börja med att säga att eftersom jag inte jobbar och barnen ännu är lediga så behöver jag inte direkt hålla koll på varken datum eller helgdagar..
Men min man tycker man ju borde ha bättre koll. ;)
Men icke. Haha.
Fräddan har under hela julledigheten varit inställd på att även denna måndagen var en röd dag.
Så i morgon var första jobbdagen minsann. Eller inte.

Kidsen väckte oss tjugo i nio, vi gick upp i lugn och ro, Fredrik började plocka fram frukosten, kollar fb på mobilen där han läser att en kollega är på jobbet.
Så jag hör min man lite paff och nervös -FAN!
Jag gick ut, tittade på honom och i undrade om han hade magknip.
-Det är vanlig dag idag för fan!

Så efter ett pinsamt samtal till kollegorna var det bara att klä på sej och åka. ;)
Haha.

Han blir 32 år i morgon, kan man redan märka av tendenser till att karl börjar bli senil..?

I alla fall så fick min kära kamrat en liten gosse inatt. :) Stort grattis Johanna, Shawn och Johan! :)
Längtar tills vi ses!

Nu sitter jag i soffan och myser med mej själv, med Majsan i luren.
Tonni sover lite middag och Thea ligger i min säng och kolla på film.
När barnen vaknat ska vi klä på oss och gå ner och hämta Fräddfans paket. :)

Tack och hej! :)


Här är min make! :)

Fräddan
2012-01-02 @ 14:06:37

Haha så tokigt de kan bli.

Men ja bjuder på de! ;-)

Johanna Liebst
2012-01-02 @ 15:24:01

Vi är inte sååå himla långt ifrån dig kära väninna :-) kan ju nästan se hem till dig härifrån :-P

mammi
2012-01-02 @ 19:44:50

Ha HA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0