En kvart..

Ja en kvart.. Haha!

Jag tappade upp mitt lilla bad, hällde i någon jävla relaxolja, satte på någon jävla bajs musik som ska öppna ens sinne för att man lättare ska lära sej.. Men en kvart tog det innan jag var ur badet igen. ;)

Tristess... Ooja!
Kände mej ju bara patetisk. ;)
Fyra sidor ur häftet var vad jag lyckades ta mej igenom. Hahaha.

Nä jag vet fan inte hur jag ska finna denna lösro asså..
Tips någon?!

När jag själv kommer på idéer om att hitta info om något/någon, ja då kan jag sitta i timmar och läsa och söka.
Men detta.. Det går fan inte.
Lite i taget funkar ju. En kvart typ. Haha.
Problemet är ju bara att som småbarnsförälder funkar liksom inte det..
Blir tokig på mej själv!

Jag får väl helt enkelt se om det går att hitta allt på nätet i annan informations form, för på datorn är det ju inga problem att läsa.
Lite skumt kan man ju känna.
Men det släpper kanske.? ;)

Än en gång, hej så länge. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0