Dåligt karaktär!

Ooja.. Det vill jag lova.
Att det ska vara så jävla svårt..?! Missbruk är vad det är..

Undra om jag inte skulle gå ner till Ica och videobutiken här nere och så där lite klumpigt "råka" snatta en kalkon innanför delikatessen..
Nä inte i videobutiken då givetvis.
Han lär väl inte ha några kalkoner eller delikatessdiskar.. Så där får jag väl helt enkelt gå in som vanligt, säga -Hej Jacob, och sen ställa mej så där rakt framför kassan som jag brukar, be om mina vanliga cigg, och när Jacob lägger dom på disken så får jag räcka ut tungan, rycka ciggen och springa..!
Då lär jag ju inte kunna gå ner och köpa godis någe mer!

Dock är ju problemet ganska ofta att min man tror att han är snäll när han går ner och köper några smarriga godisjävlaskitbitar.. Så innan min kupp mot den dåliga sidan av mej själv, så får jag väl sätta upp en varnings lapp med bild på min make där jag beskriver hur han strategiskt brukar knycka små skyltar med alla priser, nere på anslagstavlan på torget..
Då vågar dom nog inte släppa in honom heller. ;)

Jag som var så duktig i flera veckor..
Men så kom mensjäveln, man hittade sej en undanflykt i vanlig ordning och sen rullar det på..

Äh, man lever fan bara en gång. ;)
Annars får jag väl använda mej av ovanstående plan..

Änglagård 2 på tv'n, godishelvetet på bordet, mördarsniglarna i sina sängar, maken i soffan mitt emot och bloggens spya klar för idag. ;)
Adjö!


Härlig blandning. 4 sorter ;)

Maken
2012-01-01 @ 21:59:47

Jaha ja ni kvinnor pratar om att vi män är kvinnoförtryckare. men ni har nog fan inte träffat min fru. för här är det tvärtom. skulle jag inte gå ner när mensmonstret ryter skulle det sista håret på mitt huvud förmodligen skitas av men går jag ner och köper godiset får jag minsann en avhyvling för det också.

Hjälp mig att tämja detta fruntimmer ;)

mammi svärmor
2012-01-02 @ 10:33:42

Fräddan det e bara o gilla läget, obotligt e vad e, stoppa bomull i öronen o ett djupt andetag, låt det gå rakt igenom liksom, det går över när klimateriet

ger sig tillkänna när hon e så där runt 50 bast hehe

Kram svärmora




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0