Dags för nästa..

Vad är det som är emot mej egentligen undrar jag..

Ingen läsro för fem öre igår, försov oss i morse..
(Det är ju 4 timmar mellan mina lektioner på måndagar, så jag åkte hem och satte mej med mina böcker.)
Men.... hann precis börja när min mobil ringer.
Det var dagis.. Thea hade spytt..

Så det var ju bara att lägga undan allt, ta på sej och gå bort till dagis och hämta sniglarna. :-/

Så det blev ju inget plugg idag heller..
Gah!
Orka hamna efter så här på en gång liksom. :(
Jag som älskar uppförsbackar..

Jaja.. Det är väl bara att "gilla" läget.

Synd om min lilla Sessi att åka på skiten nu hon också. :(
Konstigt bara att det gått så långt mellan.
Tonni var ju dålig i torsdags och jag mådde ruggigt illa i fredags..
Och så får hon det nu. :-/

Hon hade spytt en gång.
Men hon är ju lite blek och hängig.
Någon mat hade hon inte velat äta heller såklart.

Frukosten ville hon inte ha något alls, sen hade hon ändå orkat vara ute och leka i förmiddags och till lunch hade hon fått i sej lite ärtor och sås, och därefter hade hon spytt.
Hon orkade även gå hela vägen hem utan att ens be om att få åka, men hon var vissen må ni tro.

Nu ligger Tonni och sover middag och Thea ligger på massa filtar på golvet och kollar på tv.
Än så länge, ingen mer spya.

Ganska lindrig och konstig magsjuka detta. :-/

Måtte hon känna sej bättre snart min lilla snutta. <3

 

mami
2012-01-23 @ 20:08:32

Sån otur, kramar..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0