Tonni skydda mej! ;)

Haha.
Stora tuffa mamma vågade inte somna.

Ja men ni vet, ibland får man ju bara för sej att något är obehagligt. En så där känsla man borde kunna skratta åt.. Men den är där ändå..
En sån känsla hade jag nyss, eller har ska jag väl säga.
Så då vågade jag inte ligga kvar här alldeles ensam i sängen. ;)
Så jag ringde Fredrik, och så bar jag in min lille pojk till min säng. ;)
Han hade ju ändå kommit in här om några timmar så då kunde han väl lika gärna komma och hålla mami lite sällskap. ;)

Nä nu ska mesmorsan krypa lite närmare pluppen och somna till ljudet av hans små snarkningar. <3
Nattinatt på er! :)

 

mami
2012-02-08 @ 08:48:11

Det går över när du blir stor köp ett gosse djur




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0