Tidig hemgång.

Man börjar fan bli en smula gammal tror jag.
Jag är redan hemma sen 40 minuter. ;)
Nykter och jävlig är man också.. Pinsamt för fan. Haha.

Det är fan inte helt okej när man plötsligt tycker att alkoholen gör mer illa än gott.
När man inte ens längtar lite efter att dricka en kväll när man inte har druckit en droppe sen den 26 november, för att man vet att det alltid blir så jobbigt när man ska sova och allt bara snurrar plus den där smällen som alltid ska trilskas med att komma dagen efter.
Hua!!

Detta är en ny och nästan lite pinsam sida som sagt. Haha.
Nu kommer väl Mami kommentera detta och skriva att man är så duktig eller i alla fall att det är väl bara bra. Men nej mamma detta är väl fan inte okej när man liksom bara är 24 år.. Lite kan jag väl få njuta av livet innan jag borde pensionera mej. ;)

Hur som helst så var det en oerhört trevlig tillställning som Majsan fick till till slut ändå.
God mat, trevligt sällskap och en väldigt berusad 25 åring. ;)
Haha. Jag har även fått höra min vän sjunga för första gången idag. Och ojojoj..! Majsan har alltid sagt att hon inte kan sjunga och har precis som min man och en annan kär vän till mej lite problem med det här att sätta tonerna på rätt plats, och JA det håller jag med om.
Hade jag fattat hur man la in videoklipp här så hade jag delat med mej av den lille filmsnutten trots risken för halshuggning i morgon. Men som sagt den tekniken har inte nått mej ännu, så jag får behålla mitt huvud, ni får behålla era öron och Majsan slipper få rutten frukt efter sej när hon visar sej ute igen. Hahahaha!

Nä nu var jag så där stygg igen. Men det får man vara ibland. Men hon bjöd på en härlig show och tårarna sprutade vill jag lova! Heja dej Majsan.
Majsan, Fredrik och Helena skulle ju lätt kunna starta ett band. Det hade gjort succé. Problemet är ju dock bara att dom måste fått i sej en del för att våga lätta på sina stämband. Men helvete vad roligt dom hade haft på scen sen också. ;)

Så då har jag fått ur mej lite idag också. ;)
Och nu ska jag sova!
Ha det så gött i morgon alla bakismänniskor. ;)
Nattinatti.

Anonym
2012-02-12 @ 09:51:56

@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0