Onsdags städ..

Nu har jag varit duktig här idag igen. ;)
Trots att jag tjötat med Helena i telefonen halva dagen så blev det en del gjort idag ändå.
Nu har jag dammsugit, dammat och skurat golven med den lille gröne. (H2o mop x5)



Fantastisk aparat det där. ;)
Bortsett från att den är lite klen i skaften då. Vilket är ett ganska stort minus.
Sen kan jag tycka att det är en smula störande att sladden är lite kort och att vattenbehållaren är lite liten. Så man får ju fyla på den några gånger.. Men förutom det är den grym! :)

Snart ska maken laga pannkakor, och jag kanske ska försöka sätta mej med mina läxor.
Jag har liksom fortfarande inte ens öppnat en enda bok ännu, och snart är ju lovet slut..
Blir så trött på mej själv ibland. Haha.

Äh, hej på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0