Nyvaken

Åh så gott jag sovit, och ända fram till nu. :)
Men jag somnade fan för tidigt igår kväll. Klockan tio började äntligen en enda serien som jag följer. Men runt halv tio hade jag redan slocknat.

Jag har fortfarande inte vågat röra på mitt ben. Jag vill fan inte veta ifall det tänker göra så ont idag också. ;)
Men nu kissar jag snart ner mej, och då lär jag få min dom oavsett. ;)

Så jag återkommer lite senare med rapport helt enkelt. ;)
Adjö och god morgon

mami
2012-02-10 @ 18:12:43

Ucsh det låter som samma skit som jag får, kan det va sen fästet i höften som strålar ut i ljumsken? ta en treo o känn vad den verkar på kan va lite enklare o lokalisera var smärtan kommer ifrån. Ett tips bara... Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0