Majsan-mys

Är så omåttligt trött på den där Disney Junior kanalen..
Det är ju liksom verkligen en kanal för dom lite mindre barnen, och mina små sniglar älskar det mesta som visas.. Till skillnad från mej! *PUST*

Det är inte så att jag har något emot barnprogram/film.
Jag älskar Disneyfilmer och mycket går även att se på på Disney Channel.
Men den där junior kanalen asså..! GAH.

Hur som helst så är barnen omåttligt söta när något kommer på tv'n som dom tycker om.
Just nu sitter jag och tittar på min lilla familj som myser i soffan mittemot. :)


TrötteThea och busmupparna :)



Del av min fina familj <3


Sen passade vi faktiskt på att ta en liten extra sväng på väg hem från dagis idag.
Barnen sprang omkring som små vildhundar i snön i dalen. ;)


Mördarsniglarna i full lek ;)


Då var det dags att avrunda.
Snart dags att göra barnen klara för natten, och sen ska jag och Majsan roa oss med lite nagelfix.
Hade varit skönt om kvinnan också kunde lära sej, så hon kunde gjort mina naglar också..
För jäääävlar vad tråkigt det är att göra sina egna. Men nu måste jag snart.. Har inte haft naglar på över en vecka nu.. :(
Känner mej som en man när jag ser mina tassar. ;)

Nä, hej på er!
mami
2012-02-03 @ 08:45:37

Gulle sniglarna puss från mommo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0