Kudden?!

Jag är så trött att jag inte ens klarar av att hålla ögonen öppna.. Och klockan är för fan inte ens elva denna fredag. :-/
Börjar jag bli en tant på riktigt..?!

Jag orkar inte gå ut och festa, jag vill inte ens ta mej ett glas vin eller en cider ens om jag är hemma, jag lägger mej jätte gärna innan klockan slagit halv tolv nu för tiden och jag orkar inte tjöta i telefonen hela tiden längre..
..gah! Jag känner att jag tappat mitt galna jag.. ;)

Sanne..?! Hallå!?
Jag som var ute så ofta och busade förr, vart tog det vägen..?
Sist jag drack ens en klunk att något innehållande alkohol det var när jag och mina kamrater var ute och firade min födelsedag i slutet av november. Haha!


Men man ska minsann på festligheter nästa helg. :)
Det blir gálet! ;)

* * * *


Sitter just nu och bloggar från min nya kärlek!
Min iPad som jag införskaffat mej idag. :)

Den är så fin så, och nu ska jag och min nya bäbis gå och lägga oss.
Det är ju en dag i morgon också. ;)
Haha!
(och här mobbade jag min granne hela sommaren för att hon var tant..det slog visst tillbaka)
Karma brukar vi kalla det va? ;)

Nä nattinatti mina läsare!

Självklart har "hon" det rosa skyddet på ;)

 

 

Anonym
2012-02-04 @ 10:19:51

Det är väl inte konstigt, nu är du uppe m tuppen varje morgon.. O hjärnan e på hela dygnet planera allt, läxor ungar mat tider som ska passas,, O.S.V.

Du e bara så duktig ju..

Grannen
2012-02-05 @ 08:26:26

Välkommen till verkligheter! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0