I sista sekund..

..fick man gjort läxorna igen. ;)
Och så var även denna skoldag avklarad. :)

Nu rullar bussen hemåt.
Majsan är på väg hon också, och jag tänker minsann vara så fräck att jag tänker utnyttja min kamrat än en gång. ;)
Vi ska nämligen ha ett läxförhör på fredag och ett prov om nästa vecka.
Och sist jag och Majsan satte oss och gjorde något vettigt blev ju resultatet MVG. :))

Så det åker hon nog på en gång till. Haha.
Men tror nog att min kära kamrat bara tycker att det är kul faktiskt, så jag kan med. ;)

Nu ska det bli gott att komna hem och få i sej en kopp te i min frusna kropp.
Det där med värme har dom minsann snålat in på i porthälla.
Men det är väl klart, det är ju bättre att lägga pengarna på att dela ut MacBook till alla elever istället. :-/
Sjukt får jag säga.
Och alla skolor i Partille gör detta. Inte bara porthälla.
Fatta vad pengar kommunen lägger på det..!
En MacBook till varje elev..?!
Sjukt jävla massa pengar.
Det är ju liksom inte dom billigaste datorerna precis.

Men men, jag hade inte direkt klagat om jag fick en. ;)
Men man undrar ju vad dom drar inpå istället.

Hej hej.

mami
2012-02-07 @ 19:31:18

Bra Majsan får öva sig inför sin kommande utbildning.. Haha nu vet du vad du ska blogga om så du får många kommentarer, ha ha jöka på i huset vet ja.....

mami
2012-02-07 @ 19:32:18

Jag vill ha en Macbook me..

Sanne
2012-02-07 @ 20:43:57
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha. Ja det gick minsann hem! ;)

Man får bara hoppas att man kan ta på sej äran om det står något liknande på fb igen. ;)

Fräddfan hade iaf blivit nöjd isf. Haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0