God morgon!

Trots att jag var tjugo minuter sen till dagis så känns det ändå som en bra morgon. :)

När klockan ringde i morse 06:09 var jag allt annat en sugen på att gå upp, kände mej lite dålig. Fast egentligen låg jag nog bara och försökte känna mej dålig för att slippa gå upp. Men efter mycket om och men så gick jag upp.
Och idag var en sån där dag när jag ville att barnen skulle vakna eftersom vi vid det här laget redan var lite sena. Men icke! Det är något magiskt över det där. Vill man inte att barnen ska vakna, och man försöker göra sej så ljudlös som möjligt, ja men då vaknar som direkt. Men när man istället låter lite, duschar osv för att dom ändå ska vakna, nä då får man väcka dom i sista sekund. Och så var det ju självklart idag. ;)
Men det var ändå rätt gött att vakna i lugn och ro.

Men när vi väl kom utanför dörren och jag såg solen, den blåa himmelen och att snön inprincip var helt borta, då blev jag glad över att jag inte låg kvar i sängen. :) Vi gick till och med och sjöng hela vägen till dagis. ;)
Idag känns det som våren är på ingång på riktigt!
Tjoho!! Jag älskar våren mest av allt. Det är lycka när man äntligen får börja lägga vintern, kylan och allt slask bakom sej. :)

Nu sitter jag på bussen som snart är framme i Partille centrum.
In på pressbyrån och köpa mej en macka och en kopp the, och sen skynda bort till skolan. :)

Ha en underbar vårdag gott folk! :)

 

 

mommo
2012-02-23 @ 08:55:31

Fin bild e den från idag ?

Sanne
2012-02-23 @ 09:02:16
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha. Nej nej, hur jävla tidigt tror du att jag är uppe?! ;)

Den är från i höstas. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0