Gäsp..

Jaha. Vaknade 20 minuter före klockan idag. :-/
20 minuter.. Varför i helvete då..?!

Det som är så gott att sova?!
Det är det där jävla "amfetaminet" ;)

Ja ni har väl ändå följt min blogg ett tag nu kan man väl hoppas.
Om inte så bjuder jag på den hjärtinfarkten någon rackare åkte på nu när bloggaren skrev på detta viss.. :-/

Haha ja det är spännande nästan jämt kan man tycka. ;)
Idag vaknade jag av att jag spelade buzz.. Okej.? Jag har liksom aldrig ens spelat det i verkligheten. Haha. Men jag får la köpa mej ett sånt då. Man skulle väl följa sina drömmar.? Och shoppa är ju alltid kul. ;)

Köpte ju faktiskt ett ps3 till min man när han fyllde år, så varför inte. Det kanske är kul.

Man ska ju inte drömma boken efter dess omslag.

 

Ojdå så vackert sagt så här fem i sex på morgonen.. :-/ Haha

 

Nä, här har jag inte tid att ligga.

Upp och hoppa.

Hej med er!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0