Fortfarande ingenting..

..av skolgrejorna gjorda.. Jag är fan kass asså! ;)

Men jag har fått gjort en massa annat idag minsann. Haha.
Har slängt ut några pryttlar på blocket.
Planterat om blommorna, dammsugit idag igen. (Ja det flög ju jord till höger och vänster här) ;)
Vi har käkat lunch, målat lite och så har jag byggt legovillor med barnen i typ två timmar också.
För jävla skoj det där med lego för jag säga.
Det är väl tur att man har barn som man kan leka med. Det är liksom lite mer okej om man som vuxen leker då än om man hade suttit ensam i sitt hem 24 år gammal och byggt med lego, kammar barbiedockor och klätt upp dockor i små söta klänningar. ;)

Någon promenad lär det inte bli idag. Hua.. Det regnar ju.
Fast jag är rätt nöjd med det ändå, för nu kanske snön äntligen försvinner. :)
Bara jag slipper gå ut i det. Haha.
Snart är det dags att börja med maten också, och sen tror jag att vi ska slänga på en film och mysa lite. <3

Hoppas ni andra också haft en bra dag så här långt.
Hejsvejs.

(Mina små sötsniglar i höstas)

 

mommo
2012-02-16 @ 20:28:23

Sötisarna skönt att ni börjar friskna till...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0