För tidigt..

Ligger och pressar upp ögonen för att inte somna om.
Egentligen har jag varit vaken sen 05:41.. Fast jag har legat och försökt sova, men jag somnade ju så sent igår, så man har ju legat och varit livrädd för att försova sej. Så det är väl bara att gå upp nu.
Klockan ringer ju ändå om några minuter. ;)

 

Fem minuter senare...

 

Japp, jag gick upp. Tyst som musjäveln själv.. men gissa om Tonni vaknade.

Joho dah..

Asså jag kreverar, hur kan han vara så sjukt lättväckt..?

Och halv sju..?! Nä så här tidigt får han fan inte vakna.

Han kommer ju aldrig orka vara på dagis till halv fem i så fall. Så nu får jag inleda operation "söv lillsnigeln minst en timme till. ;)

 

Lycka till! Och helst när jag inte kommer att ligga där.. Haha.

Är han vaken så är han vaken.

Ja det är så det brukar vara i alla fall.

 

Äh det är väl bara att göra ett försök. ;)

God morgon på er i alla fall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0