EKO Eko eko..

Här var det tomt idag.. ;)
Men så kan det vara ibland.

Skoldagen gick bra även idag, och vi skrattade som vanligt genom halv lektionen. Haha.
Nja det är ju som sagt inte alltid det lättaste med uttalet, och det kan bli för jävla sköj ibland. ;)

Majsan har varit gullig och passat barnen ett par timmar under eftermiddagen/kvällen, medan jag och Angie umgicks lite i sovrummet. ;)

Äh inga idéer nu gott folk..
Inget har liksom stått på Facebook så inget har alltså hänt.
Inget mer än att hennes naglar är fixade. :)
Och vi har också skrattat än del idag, som vanligt. ;)

Herre vad gammal jag lär bli efter denna skrattdagen. Haha hoho hihi..

Men nu ska jag göra mej klar för en dejt med Janne.
Och i morgon kommer min lille man hem igen! :)
Ska bli gott och få hem honom.
Ni vet, "man saknar ju inte grisen förrän stian är tom" ;)

Äh innan detta spårar ur alldeles här nu..
God kväll på er! :)

image description

mami
2012-02-09 @ 09:38:17

Snyggt, va fint det e när naglarna inte så långa, då skulle till o me jag kunna tänka mig såna...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0