Bort med kulorna..

Fick gjort mina läxor till sist ändå. ;)
Läste det mesta på studietekniken och sen satte jag mej i biblioteket och läste det sista.

Fan jag blir änna impad på mej själv nu för tiden. ;)
Så svenskalektionen gick ju lysande.

När jag slutade tänkte jag ta bussen hem och koppla av lite innan sniglarna skulle hämtas.
Men så ringde jag mamma på vägen, och så var hon på väg till Lerum för att hämta lille Gizzen som fått sina bollar utryckta. ;)
Så hon plockade upp mej på vägen, och nu står jag och väntar på att tanten ska komma så vi kan åka hem. ;)

I eftermiddag kommer mannen hem också! :)
Ska bli skönt. <3

Men nu verkar det som att mami är redo.
Så hej så länge. :)

 

mami
2012-02-02 @ 17:55:32

Gulligt kort på tasmanen, han har fått både medecin o mat, ska snart ta ut han, men än så länge e han väldigt trött, tack för sälskapet idag pussar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0