Black..

Jag älskar choklad och lakrits ihop.
Brukar ta en ruta choklad, (helst fazer) och en turkisk peber och tugga ihop det. Mmmmm, det är mums det. ;)

Så jag blev svin lycklig idag när vi var på Ica och jag såg att Marabou hade en choklad med saltlakrits i.
Men fan vilken besvikelse. :(
Den var inte alls god.
Så Fredrik, min lilla slasktratt fick ta den. ;)

Aja, så kan det vara. ;)
I morgon blir det dagis med barnen och därefter ska jag till Lina på "en" kopp the och sen hem och plugga.

När man efter hundra år äntligen har ett lov igen så måste man i alla fall plugga. :(
Men ja det är väl så det är. Hua. Haha.

Aja, dags att åkalla Janne här nu så man kan ta sej ur sängen i morgon bitti. ;)
Så hej å god natt!

 

mami
2012-02-13 @ 07:53:00

Blääk det såg ju inte gott ut, nä mörk 70% choklad ska det va ren i smaken, max får det smaka citron gött..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0