Bakis!

Fast jag har inte druckit en droppe alkohol.
Sovit för lite bara helt enkelt.
Jag och Helena satt som vanligt och samtalade i flera timmar.
4 timmar och 58 minuter för att vara exakt.
Vid tre inatt kom vi på att vi kanske skulle lägga på och försöka sova lite. ;)
Men jävlar vad roligt vi hade. Tror fan inte jag har skrattat så mycket på länge. Hahaha.

Vi var faktiskt lite allvarliga inemellan också.
Och det hettade till mången gång när såna där allvarliga funderingar diskuterades.
Min käre vän har en tendens att bli rätta sné när hon upprörs av något, och igår när vi hade flamsat så mycket också så blev till och med det lite roligt, även om ämnet upprör och äcklar mej också!

Idag kommer eventuellt en kvinna och tittar på en av mina vagnar. ;)
Hoppas hon köper den.
Eller det borde hon göra.
Eftersom jag är så rädd om mina saker så är det ju inte skickmässigt något fel på pryttlarna här. ;)
Och denna vagnen får hon minsann billigt med tänkte på medföljande saker.
Så inte kan hon väl åka här ifrån utan att ta med sej den. ;)

Nä, om man skulle ära lite frukost.
Ha en bra dag gott folk!

Jag och Helena på våran "Borås,fly-från-ansvar-resa" för ett bra tag sen. ;)

Ja datum står ju till och med med, så ni fattar ju att vi behöver oss ett nytt dygn på annan ort ganska så jätte snart igen!

Hahahaha

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0