Är det min tur nu..?

Har känt mej lite små hängig här under eftermiddagen/kvällen.
Frös och svettades som fan förut, så det förvånar mej inte om jag vaknar med feber i morgon. :-/
Men man har väl mer eller mindre bara gått och väntat på skiten eftersom alla andra här hemma har varit dåliga..

Aja blir det så så har jag ju verkligen anledning att ligga i sängen hela dagen i morgon och göra alla mina läxor som jag skjutit upp i en hel vecka nu. Haha.
Sååå typiskt mej! ;)
Men oavsett så MÅSTE skiten tas tag i i morgon, för på måndag startar allvaret igen. :)
(Om jag inte blir sjuk nu då vill säga..)

Men nu är det helt klart dags att sova.
Så god natt på er alla nattugglor. ;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0