Aj!!!

Vad hände med min ljumske nu då..!?
Jag stod helt stilla i köket och så bara small det till i ljumsken/höften, och nu kan jag knappt gå. :(

Det bränner och värker som satan.
Till och med värker det när jag sitter stilla.. Aj!

Mensvärk har jag också..
Trött och vansinnigt godissugen.
Känner mej riktigt bitter och gnällig. :(

Måtte Fräddfan komma nu så jag kan lägga mej i ett varmt bad och äta lite choklad som jag bett honom köpa med sej. ;)
Ja det är allt bäst att han göra som han blir tillsagd när hans kvinna är ett riktigt mensmonster, ANNARS! ;)
Han har det inte lätt min lille make. Men han var förvarnad innan han skrev på papperna. Haha.

Nä nu kommer han nog när som helst, så jag ska ta och förbereda mitt lilla bad. :)
Hejsvejs

mami
2012-02-09 @ 19:07:52

Ska också ta ett gött bad o njuta resten av kvällen, the o tv sen meditera o zzzzz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0