Rubrik..?

Efter jag lämnat barnen på dagis i morse umgicks jag med mina fina Sanna en liten stund innan hon körde ner mej till skolan. :)
Väl i skolan var det bara att slå sej ner med matteboken. Och det gick himla bra även idag faktiskt. Hehe!
Sen skyndade jag hem, dammsög och skurade golven och därefter knallade jag bort till dagis för att hämta mina små sniglar. Och jisses vad jag frös.. Det tog nämligen "bara" ehel timme att hämta dom idag. Det är ju så kul med snön för dom små. Så att mamma frös, äh, det var inte så noga.. ;)
 
När vi äntligen kom hem hade barnen också insett att det var lite kyligt ute så dom sattes i ett bad medan jag ställde mej med middagen. 
Och idag blev det lax, potatis och en kall sås á la Sanne. ;)
 
Mumsmums!
 
Nu sover barnen sen en stund tillbaka och själv sitter jag i soffan och njuter av lugnet. :)
Ljus, en kopp te och lite smörgåsrån.
Maximal njutning! ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0