Jodå..

..jag kom minsann iväg till mötet tillslut.
Men jävlar vad kallt det var ute.. Man fick ju liksom en chock varje gång man kom ut i kylan. Gah! 
Jag vill ju ha sommar ju!!
 
I alla fall har jag fått pluggat lite idag.
Men det är ju inte precis det lättaste att sitta och försöka koncentrera sej med två små vildingen hemma.. Nä så det var ju bara att lägga ner det projektet. 
Kanske hinner få något gjort i morgon om jag har tur. ;)
 
 
Nu är det snart dags för julkalendern, sen ska jag servera mina barn lite kvällsmat innan det är dags att lägga dom i sina sängar och där efter ska jag sätta mej i soffan och njuta av min ensamhet! :)
Får ju passa på nu innan mannen kommer hem igen, och har jag otur så blir det kanske bara ikväll och i morgon som jag kan njuta av att vara alldeles själv. ;) Mohahaha!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0