2012-12-18

 Ååååh vad jag har sovit gott inatt då!!

Härligt! :)
..och ända till tjugo i nio också. Det är fan inte dåligt!

Nu ska jag gå upp och fixa lite mysfrukost med mina små goe'sniglar, och sen får vi väl se hur vi ska lyckas slå ihjäl den här dagen.
Kanske ska våga sej på att plugga lite sen kanske..? Om nu mina barn skulle tycka att det går för sej.. Det finns det ju inga garantier för liksom.. ;)

Och så kanske vi ska våga oss ner till affären lite senare också tänkte jag. 

Tja, vi lyckas nog fylla ut även detta dygn med saker att göra. ;)

Äh hej me er så länge!!

 

 
Bismillah
2012-12-18 @ 17:36:33
URL: http://quraninswedish.blogspot.se

fin bild :)

Mini
2012-12-21 @ 14:51:09
URL: http://ministhoughts.blogg.se/

Det är skönt när man får en riktigt natt med skön sömn och att man känner sig utvilad när man vaknar! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0