Vilken dag!

Verkligen en riktig toppen dag!
 
När Tonni åkt iväg med farmor och farfar förut gick vi hem och öppnade paketen jag köpte igår.
Absolut inget märkvärdigt men min tacksamma lilla avkomma blev tokglad ändå. 
 
 
 
 
 
Ja ni ser ju själva. ;)
 
Efter packetöppningen åt vi lite lunch och sen tog vi bussen mot stora staden. 
När vi hade hämtat ut biljetterna var det, som jag skrev i förra inlägget, nästan en timme kvar innan filmen skulle börja så vi passade som sagt på att fika lite. 
 
(Tar med fikabilderna igen..)
 
 
 
Filmen var faktiskt jätte bra och vi fick oss allt några sköna skratt. ;)
Och bara att vi var iväg alldeles själva har varit hur mysigt och kul som helst!
 
 
Detta är min tok på väg från bion till sushi'n. ;)
 
Japp, ni läste rätt, jag har ätit sushi idag igen.. ;)
Jag älskar sushi! Och idag var det faktiskt Thea som fick bestämma och ni tror väl inte att jag säger nej när hon föreslår favvorätten. Haha!
 
Nu är vi i alla fall hemma och det första vi gjorde när vi kom hem var att gå ner till videobutiken och hyrde en film. ;)
Och så snart filmen är slut är det läggdags för min goa, duktiga tjej. 
 
Ska avsluta med att citera min dotter,
"Åh mamma, detta har varit den bästa dagen"
 
Och jag håller med henne, verkligen en toppen dag som sagt! :)
 
Lina
2012-08-24 @ 22:52:41
URL: http://Mycakes.devote.se

Myyyyys!

mommo
2012-08-25 @ 11:08:57

Knäpponge ha ha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0