Varför..?

Asså va fan är grejen med ungarna..?!
Varför måste dom bråka, gapa, skrika och springa omkring hela tiden..?! 
Ööh, -Hej, jag ville ha två robotar som sitter stilla och säger, "ja tack mamma" eller "hej tack mamma".
Nädå inte precis, men fattar heller inte varför man ska behöva skälla om samma saker, si så där femhundratretiosju gånger varje dag. 
Är man 3 1/2 och 5 1/2 år så borde man ju förstå lite vart gränsen går och veta precis när mamma kommer och få ett spel, och ändå ska dom få mej förbannad trehundra gången om dagen..
 
Asså jag fattar det där med att testa gränser och så, men det kan man ju känna att dom gjorde för längde sen. Nu vet dom ju vart gränserna går och att jag inte viker mej. Dom vet också att det alltid slutar med att dom blir ledsna och att det alltid drabbar dom själva i slutändan, man får inte göra det där extra lilla roliga som man ville göra, man får inte vara med på fredagsmyset, osv..
Är det just det som är problemet tro..? 
Att jag är en diktator vet jag redan. ;) Men det funkar ju heller inte med gulligullröst och trams. Så vad funkar?! För jag fick då fan inte med varken bruksanvisning eller fjärrkontrollen till mina ungar..
 
Och så undrar folk varför jag säger mördarsniglar om mina barn. ;)
(-Ja, alla små gulliga präktmorsor, det är med glimten i ögat!)
 
 
Bea
2012-08-02 @ 11:08:02

Kunde inte sakt det bättre själv!!! Det är fasen inte alltid så lätt med barn! Och det där med fjärrkontrollen är ingen dum ide!! ;) Bara få pause lite ibland!! ;) Men jag antar att det skall vara så här på den här modellen!?! Tror vi var ungefär likadana mot våra mödrar... Puss på dig!!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0