Oops..

Somnade visst på soffan..
Jisses så trött jag var i afton då. :-/
Så någon träning blev det ju inte idag då nä.. Javla schiiit! 
Men men.. Då får man väl bara köra en stund extra i morgon istället då.. ;)
 
Innan jag avslutar måste jag ju bara dela med mej av ett sms jag fick nyss..
 
 
 Dumma människa!
Om jag satte ut annonsen idag och vill ha 2500 kr för en toppen fräsch vagn så lär jag ju inte ta värsta skambudet samma dag liksom.. Jävla Mupp!
 

Men nu ska jag sova vidare. ;)
 
 
Anonym
2012-08-15 @ 21:56:24

Förstår att du tyckte det var ett skambud men åt andra sidan kanske det var väldigt mycket pengar för en annan medmänniska, tänk på det!

Svar: Ja fast då kanske man kan kolla på vagnar i den prisklassen man har råd med från början, tänk på det!
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0