Kvällen är kommen.

Ja det gick ju bra i skolan idag också. :)
I morgon är det däremot dags för matte igen.. Gah!
Men va fan, sist gick det ju faktiskt helt okej trots att jag inte fattade att jag "fattade". ;)
 
Från det ena till det andra så har ju faktiskt Angie varit här i eftermiddag. 
Alltid kul att sitta och tjöta och samtidigt fixa till naglarna lite också. ;)
Och idag blev det lila.
 
Visst fina?! :)
Det brukar bli rätt så bra när vi slår våra kloka huvuden ihop. ;)
 
*******
 
Nu ligger mina små sniglar i sina sängar och själv ska jag nog ta med mej mannen, en kopp te och något att tugga på och gå ut på balkongen. :)
Man får ju passa på att njuta av den sista lilla värmen nu innan vintern kommer och sparkar en i nyllet.. Hua!
 
Så nu tackar jag för mej så länge.
Hejhej!
 
mami
2012-08-29 @ 21:23:53

Natti natti ha en bra dag imorn..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0