Fuck!

..gott folk!
 
Fy fan vaknade halv åtta och då hade j ingen känsel i tungan, halva ansiktet och det kändes som om höger armen sov.. Det där är ju sånt jag känner innan migränen kommer. Så jag somnade om.. Dock vaknade jag nyss med en jävla huvudvärk! 
Än en gång, vad fan är detta?! :-/
Det börjar inte bara bli jobbigt utan också jävligt obehagligt!!
 
Får väl ligga kvar i sängen lite till och hoppas på att det släpper SNART! Och sen ska jag och Lisa åka och äta sushi. Mums!
 
 
Bea
2012-08-03 @ 13:41:39

Vad säger läkaren?? Det låter ju inte helt bra... Fasen vad sugen jag blev på sushi nu!! Du har inte lust att buda hit lite?? ;) Puss på dig! Hoppas att det får över snart...!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0