Beslutsångest!

Som den impulsiva människa jag är så gick jag och köpte mej en Samsung Galaxy s3 förut.
Men nu vet jag inte om jag gjort rätt eller inte. Hahaha!
Jag har för första gången i mitt liv beslutsångest över ett mobilköp.. :-/
 
Har inte öppnat den nya ännu eftersom jag inte har bestämt mej..
 
 
Iphone 4s                     vs                Samsung Galaxy s3
 
 
Rebecca
2012-08-11 @ 19:16:02
URL: http://beccasomaupair.blogg.se

jag skulle lämna tbx den och köpa en iphone, men å andra sidan är jag en Apple nörd ;) jag har hört att samsung ska vara bättre men vet inte om jag kan hålla med :P kan förstå beslutångesten, hoppas du blir nöjd hur du än gör:)

Svar: Jag har en iPhone 4s. ;) Har också hört att samsung ska vara bättre, å jag var väldigt nöjd när jag hade samsung galaxy s. (Den första) Men har å andra sidan varit nöjd med min iPhone också.. Gah! Blir snart galen på detta. Haha! Tack för ditt svar iaf. :)
Sanne Frydebo

Mäd
2012-08-11 @ 20:25:09
URL: http://Madelli.Blogg.Se

Lämna tillbaka den och vänta på iPhone 5 ist! ;-)

Svar: Men åh vad jobbigt detta skulle bli då! ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0