Trodde ni ljög!

Åh, vaknade och solen sken in genom fönstret. Fick värsta vårlyckoruset i kroppen och tänkte att det skulle nog vara så där gott ute idag, så som det var för några veckor sen när man kunde sitta i bara leggins och en vanlig tröjapå sej på gården och typ svettas.
Så går jag in på Facebook och där har folk skrivit att det skulle vara vitt ute. Jag tänkte direkt att dom jävlarna ljög! Men man kan då aldrig veta med detta väder..! Så jag fick resa mej ur min varma, goa säng, och fan, dom ljög inte..! :(

image description

Nu visar dock min termometer 12.4 grader ute, så det är ju ingenting som kommer att ligga kvar. Men ändå..!
Nu får fan vädret skärpa till sej. Vi vill ha varma, fina vårdagar nu!
Ge mej, ge mej, ge mej!!!!! :)

 

image description

Nu sitter jag i alla fall i sängen igen och väntar på att klockan ska bli åtta så man får ringt dom jävlarna där nere!
Laddar för fullt..
Tänk att det ens ska behövas liksom. Sjukvården idag är verkligen ett skämt! Man hoppas fan att dom någonstans skäms lite över sej själva. Var det verkligen såhär dom tänkte att dom skulle bli när dom efter flera års plugg och praktik äntligen blev färdiga sköterskor och läkare..?
Måste nog faktiskt säga att det oftare känns som att det är sköterskorna som vill och kan mer än självaste läkarna.
Jag kan nog bara säga tre läkare som faktiskt är det mest fantastiskaste jag mött, en av mina ordinarie läkare, läkaren på IVA på Östra Sjukhus som gjorde allt som stod i hans makt för Tonni när han var bebis och så Tonnis läkare som han har idag! Vilka människor. Tonnis läkare idag framför allt!
Tänk om alla var som dom, då hade sjukvården kunnat sträcka på sej, klappa sej på sina axlar och vara sååå jävla nöjda med sej själva.
*Fnys* Det är mer än vad man kan säga idag. Hahaha!

Nä, nu får det räcka.
Tack å hej!
/San

 

 

 

Madde
2012-04-17 @ 20:59:58
URL: http://madelli.blogg.se/

Haha fy fan va man får ångest av snö nu!!

Det snöade här med i natt men det la sig inte som tur var (det är ju så exotiskt i hallands län hahaa).

Tack min söta lilla fjärt =) <3 puss puss miss you toooooo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0