Så ville hon inte ha det..

Hahaha! Ibland är det svårt att hålla sej för skratt asså, och man undrar ju verkligen vad som händer i dom små hjärnorna på barnen ibland!

Majsan var här en sväng idag på dagen och hängde lite. Hon lämnade även en Mc Donaldspåse med några Mc Donaldsleksaker i till barnen. Så när mina små sniglar kom hem gav jag givetvis sakerna till dom.
Tonni fick en äggformad gubbe och en bil, Thea fick en liten Barbie och en liten "Barbiescen".
Barbie'n som Thea fick var en lite mörkare variant. Inte svart, men ändå lite mörkare än oss om man säger så.
Barnen blev jätte glada, och Thea lekte en stund med sin lilla Barbie. Men plötsligt kommer Thea ut till mej i köket där jag står och lagar mat, dockan har hon med sej. Och så står hon där en stund med sin nya lilla Barbie och sen säger hon, -Mamma, jag vill inte att den ska vara så.
-Va, vad menar du?
-Men.. Den är ju sådär brun där. (Hon petar i ansiktet på den) Jag ville inte att det ska vara så mamma..

Hahaha.
Vad svarar man på det liksom.. ;)
-Äh det är inget att göra åt Thea, vissa ser ut så bara.
Tja, hon verkade nöja sej men det, för sen sprang hon iväg och fortsatte leka.


image description

*

Och mitt öra bara fortsätter att plåga mej. :(
Satsicken vad ont det gör! Och rinner massa vätska gör det också. Behubehu.
Tur att det finns värktabletter och penicillin säger jag bara! :)
Men i morgon är det bara att bita ihop om det fortfarande skulle göra så här ont, för imorgon måste jag till skolan..
Men det ska nog gå bra. ;)

Nä, hej på er!
//San

Majs
2012-04-23 @ 21:50:11

Haha hon har verkligen roliga funderingar den damen!

Sanne
2012-04-23 @ 22:59:57
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha. Ooja! <3

mami
2012-04-24 @ 07:57:34

Ja du var kommer det ifrån tro,, krya på dig hoppas det går bra i skolan

Madde
2012-04-24 @ 21:09:34
URL: http://madelli.blogg.se/

Hahahaaa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0