Pissväder!

Ligger i sängen och lyssnar på regnet. Och åskan också för den delen..
Jag hatar regn och fan SMHI appen också! (dom andra väder-apparna med..)
Dom har ju fan aldrig rätt, och bara ändrar sej hela tiden. Så jo, eftersom dom gör det så har dom ju alltid rätt när du tittar på det aktuella klockslaget, men då är det ju skit samma för troligtvis vet man redan då vad det är för väder. :-/

Hur som helst så stod det igår att det bara skulle regna från till två inatt och sen skulle det vara växlande molnighet hela dagen.
Varför vaknar jag då till ljudet av regn..?
Och för att maximera surhetsgraden lite så kommer jag självklart på att jag glömde barnens stövlar och regnjackor på dagis igår. :-/
Aja.. Tonni sitter ju ändå under regnskyddet, och så får jag plocka fram Theas andra stövlar bara.

-Åh!! Ge mej okomplicerat väder NU-

Nä nu är det dags att sätta fart så att vi slipper att springa till dagis idag igen.. :-/
Hej hej!
//San

 

image description

mami
2012-04-25 @ 10:14:59

Njut av solen mellan skurarna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0